Afrancba..

...sok online felületet próbáltam, naná hogy az tetszik a legjobban, amelyhez domain név is tartozik, meg havi 35 € ( Apukát próbáltam megfűzni, nála az ejurós bankszámla, szó se lehet róla, az egy lottó ára..függő..)

Mindegy, nemsokára elkészül az új, mert nem olyan könnyű napi 20 perc szabadidő alatt kitanulmányozni..

Ennyi a szabadidőm..panaszkodni, áá nem.

Annyi a bajom vele, hogy az idő repül, asszem túl gyorsan ((

3-4 hét alatt annyi minden történt, csak kapkodom a fejem. Jó is ....rossz is.

Sírás, nevetés, sírvaröhögés, komoly beszélgetések - de jóóóó volt ))

Hmm..szerintem ez valahogy így okés, mindig nem lehet nyugodtság és vidámság, megaminden.

A monotonitás nem az én világom, no meg rém unalmas lenne, ha a mindennapok egyformán telnének, szerintem abba bediliznék,nem...egészen biztosan bekattannék. A múltkor ezen elmélkedtem, reggel (?), kisfacom, 6-kor Csopakon ültem és néztem, ahogyan kezdődik az edzés. Olyan örömmel rohantak a vízbe ezek a gyerekek, hogy esküszöm mosolygott a szívem, talán az arcomra is kiült )) Szóval, amikor az óra keltett nem mosolyogtam, de nem is morogtam ( aki ismer tudja: mindig morgok reggel !!! ), ott a parton hasított belém: egy ilyen napfelkelte..és kihagytam volna, ha...oké, alapvetően a kiskölkömnek köszönhetem az élményt.

Basszus a B oldal kezdett forogni !!!

Élményvámpírrá alakulok át, ez a nagy terv.

Kevesebb alvás, már kezdek hozzászokni :D, és minden napot a maximumra tekerni, fotózni, leírni, meg és átélni, elolvasni, meghallgatni, megnézni.

Akkor, ott a parton eszembe jutott mennyire kevés adatik meg embereknek, fel nem fogják, hogy az étkezés, a számla befizetése, a levegővétel NEM azonos az Élettel.

Vajon ők rájönnek egyszer, hogy elqrták, vagy fel sem tűnik? Lényegében értelmetlen ezen agyalnom, a más ember gyíkja

...aham, ezzel a gondolattal csak az a baj, hogy felszínes...nem az lenne a dolgom, hogy megfogjak kezeket és elkiabáljam magam: Hahó, Ébredj !!!

Jó lenne ha több élményvámpír lenne, a többi vámpírfajtát nem szeretem...a vérem és az energiám kell nekik, meg az életem, meg minden, lófaszmackó nekik..már hármat sikerült leráznom magamról.

 

További közlemények rovat:

Mancikadrága nagyon hasít, rettentő büszke vagyok rá ))))) ( tudod: FB - DDD ) 

A kamasz, amellett, hogy nagyon kamasz, fusizik, nem ér rá nyaralni, hiába könyörgök neki pihenjen. Nem, ő most gyűjt erre és arra, a másik suli az fizetős, szó sem lehet arról, hogy Ti fizessétek, ez az én saram. Most ezzel az a bajom, hogy tulajdonképpen semmi, csak az, hogy olyan gyorsan akar felnőni..a barátait vagy jól választotta meg, vagy rosszul...majd kiderül.

Amúgy jó a családi elfoglaltság, mert a világ kezd megőrülni....sokszor a szalagcímektől rosszul leszek.

Már kezdek felkészülni lélekben az online oktatásra, sajnos elképzelhető a beiktatása.

Mondjuk, ha megtörténik, akkor simábban vesszük az akadályokat, már ez is valami..és másképpen rendezem át az életünket, valami produktívabb és kreatívabb a célkitűzés..hmm..majd meglátjuk mi valósul meg.

"Ez a 2020...".-sóhajtás, minden héten elmondom: megy a kukába...

 

( ami pozitív volt benne, lényegében 3 tétel, de abból csak a sport publikus )

Afrancba, most hogy nekiültem klavit verni, még annyi minden jut eszembe, na mindegy..

 

Két kép, azt hiszem nem kell elmagyaráznom...szóval, melyik képet tennéd az életeddé,filozófiáddá  a döntés Nálad van, maradsz droidfalván a monitor mögött, vagy... ))))

felhasznaloi-elmeny.png

 

 

 

                                                                             VS

 

blogba.jpg

( tavaly nyáron készült Paradise Island-en, a fotóvadászok kedvéért.. )