Online kultúra

Well....mi vel' kezdjem...hmm..

 

Jöjjön a film.

                                                                              Életrevalók

Azt gondolom, ha ilyen emberek vannak a világban, akkor talán van esély arra is, hogy nem vagyunk még elveszve. - nem csak az én véleményem )))

A felvezető mondatból lejön, mennyire vagyok oda és vissza a cucctól.

Olyan lesz Nálam, mint a Harry Potter, bármikor és újra, újra..

A legjobbkor jött a filmajánló, mondhatni kicsinkét magam alatt voltam, kissé elcsigázva és fáradtan. Az én okos Cerelmem mondta: nézd meg a filmet, holnap kikérdezem és olyat kérdezek b..meg, hogy csak az tudja megmondani, aki tényleg végignézte a filmet. Jót fog tenni Neked.

Hát igaza volt- már megint..))

Valóságos történetet filmesítettek meg, műfajában vígjáték- én mást adnék neki, de olyan filmkategória nincs.

( Majd beajánlok már a filmeseknek valami kreatívat :D )

Philippe, a kőgazdag párizsi és Driss szenegáli piti bűnöző palánta kapcsolata.

( Legszívesebben leírnám, de az spoiler lenne, hátha megnézed )

A film erejét az utánozhatatlanul és félelmetesen jól kidolgozott karakterek - párbeszédek adják.

Ezt a filmet mindenki szeretni fogja a szereplők és a jellemük miatt.

Értjük őket, következetesen cselekednek, velük lélegzünk és élünk közel két óra alatt. Átérezni a helyzetüket nagyon könnyű.

A film végén legördült egy könnycsepp, hogy el kell engednem őket...és maradnak a felszabadított jó érzések, ami miatt elkezdesz önkéntelenül is mosolyogni.

Ami külön dicséri az alkotókat, hogy hála a magasságosnak nem nagyágyúkkal forgattak, így sokkal hitelesebb lett a film.

Zenéje zseniális, van amit külön a filmre írtak. 

Rengeteg filmet néztem már , nem nagyon tudnak igazából lekötni, túl sok a klisé, túl sok a nagyágyú és az ingerküszöbömet viszik le évek óta...

de: egy szuszra, minden képkockára figyelve eltelt két óra, ami öt percnek tűnt.. 

elet.jpg

 

jutubos !!! Bárkinek elérhető )))