Hát már minden online ?

 

Mindennapjaink online telnek.

COVID-19. Ennyi.

7 hete karanténban...uhh..vásárolni heti 2x szigorúan csak élelmiszer és hát a tabak..tudom, le kéne szoknom..pfff, de így online? 

Lófaszmackó. - nem lehet.

Online rendelés, na baszki..felfedeztem igen jó testjoghurtot - Body Shop - , hát valami isteni illatok vannak, el is költöttem gyorsan X darab ezrest, piffanyukám...taka van, rácsaptam a kezemre, mert mire véget ér a karantén, addigra a család vagyonát lerongyolom, nahát...de azért tegnap még rendeltem egy pár finomságot, de tényleg az uccsót. ( szégyenkezős szmájli...más vagyontárgyakat gyűjt, én illatokat, ez a gyengém.,ja de megvan Lovason a szomszédos telek is, hurrá álomház projekt indul !)

 

Online oktatás: konkrétan rémálom.

Én el vagyok üldözve kéremszépen...

Az egyik szobában a Kamasz, a másikban Sellőgyerek a harmadikban az edzőterem- nem röhög- én meg kiszorultam valamelyik sarokba, ahol éppen nem vagyok útban.

Szóval, amit beharangoztak, hogy classroom és megaminden...ja.

A Kamasznál némelyik tantárgy így megy, de lefagy, összeomlik ( káromkodik egy cifrát, én meg ordítok mint a barom: ne káromkodj az anyád.. pi..t !!! )

Konkrétan ennyit tanulni még nem láttam, röhögve mondtam is neki, válaszolt: ez nem vicces..

Sellőgyerek keményebb cucc.

Tulajdonképpen egyedül és segítség nélkül oldja meg a házi feladatokat, csak néha kell besegíteni. Höhh..igaz, hogy neki jobban fekszik a számítástechnika, olyan dolgokat tud....hogycsakna.

Nade, ugye ötödikes és a tanárok nem merték alkalmazni a mindenféle élőben webkamerán izét..

Lecke elkészül, Anyuka lefényképez és tanárnak elküld...oké...egy hét múlva tanerők üzennek, nem jó a sulis email, mert összeomlott, kéretik az új gmail címekre küldeni..anyád.

Aztán van ez a Redmenta, meg a Krétán kérdőív, persze időre..konkrétan három telefon pittyeg mikor köll a gyereknek ide és oda belépnie.

( Halkan kérdem,mert mi szerencsések vagyunk: oké van 3 laptop, tablet, de akiknél okostelefon sincs és net, bezony, ilyenről is hallani, azokkal a gyerekekkel mi van? Hedvig repül a levéllel a Hogwarts-ből? McGalagony meg postafordultával osztályoz..)

Mindeközben, ételek készítése - sűrű miaf@sztfőzzek morgással-, háztartás, most ne porszívózzáááá mert angolt nyomják élőben..wááá

Nagyon pontosan kell hangolni, mert a Sellőnek online edzése is van. Amit megelőz 30 perc futás, 30 perc bicaj és utána zoom alkalmazás és az edzővel speciális tornát tartanak - na ezért van egy szoba fenntartva, jógamatrac és mindenféle kiegészítő kellék, hát tudod mikor pakolom el mindennap..

Úgyhogy a nap végére - én legalábbis hulla vagyok,annyi felé kell figyelni, hogy brrrrr....jaaaa eközben veszekedni a Kamasszal, mit nem értesz azon, hogy nem mész sehova???? - persze hogy megy..egy barátot kinevezett, és ő sem mászkál senkivel, így ezt még kivitelezhetőnek találom. 

Én úgy örültem az elején, hogy aztán most mindenre lesz időm, nagyon röhög...szóval nincs unatkozás és láblógatás..

DE !!! A karantén előtt könyvcunamit rendeltem ( Szabó Magda, Náray kötet, Margaret Atwood, Cárok országa, Francia királyok szeretői- királyi házak sorozat, mocskos jó, beszámolok..Boleyn Anna naplója ).

Minden nap vetek rájuk szomorú pillantást, aztán amikor Sellő sportol akkor tudok olvasni, azért több mint a semmi (((

 

Slusszpoén: Apuka is online...a qrva playstation (apex) , de azt baszki reggeltől estig..amiatt is morgok..:D

 

eleg-kepzett-hogy-anya-legyek.jpg