Halvány lila gőz...

..., nem tudom mi legyen a blog bejegyzés címe.

 Hú de sok minden jár a fejemben. -na nem minden publikus.

Sok mindenről lemaradtam a covid miatt, nem olvastam napi rendszerességgel híreket. ( Ja, tök jól vagyok már )

De sok mindenről nem !

Szülinap okán "hozzám vágtak "egy könyvsorozatot, parfümöt, Tefal 12:1-ben cuccot, vicces miegymásokat.

Nyaralás, te csodás....baromira hiányzol, de nem szöksz el idén !!!

Nyuszómuszó meghallotta szívem vágyát, szent ígéretet tett: mehetsz nyaralni, majd morogva letett egy prospektust.

( a prospektus összefűzött lapok, célországok kijelölt helyei  )

Nem tudom honnan szerezte.

Mindegyik lényege: pici eldugott faluk, ugyan önellátás, de nem enged szállodába.

Erősen meg vagyok hatódva.Az étlapon van: Horvátország, Gran Canaria, Ciprus, Málta.

Tudom, vírus és miegymás, #maradjotthonaseggeden#.

- itthon maradtam, maszkot hordtam, betartottam amit kellett és mégis megfertőződtünk. Innentől kezdve miről beszélünk?

Oltásról: de facto kimondták, hogy nem véd meg, továbbadhatod, új törzsek, oltani,oltani,oltani félévente, így menjen el az életem? Nem...

Hát én ÉLNI szeretnék, mert az évek mennek. 

Amíg a nagyok statisztikákról vitatkoznak és politikai csatározás megy a vírus miatt, ám hallgatnak az egyszerű gyógymódról, valamint arról, hogy NEM szabad lélegeztető géphez nyúlni azonnali hatállyal, mert onnan valóban kevesen "állnak" fel ( hál' Isten, az én háziorvosom ebben bízik és ahogyan elnézem Almádiát, működik ), addig kuss.

 

Akinek van gyermeke tudja: ha oviba kerül a csemete mi történik?

Elmondom: 3 hónapig táppénzen vagy, mert a Minimanók találkoznak a buborékon kívüli vírusokkal, bacikkal és így alakul ki az immunrendszerük.

Most mi fog történni velük? - ez a helyzet is lesz olyan veszélyes mint a covid, de ne legyen igazam.

Mindegy.Illetve nem mindegy.....de nem tudok ellene tenni.

Véleménykülönbségek emiatt borzasztóak.

Én még ennyi megosztott embert nem láttam.

Oltáspárti kontra hagyjálbékénvele.

Azt gondolom erről, hogy mindenki döntse el magában, de NE stigmatizáljon olyan embert, ordítva rá : felelőtlen, aki meg azt döntötte el, (pláne az AstraZeneca botrány árnyékában ), hogy köszi de nem kérem...

Én sem hülyézek le senkit aki beadatja magának, ha neki ez ad biztonságérzetet akkor már célt ért az oltás.

Ennyire egyszerű.

Nem kell vádaskodni: a vásárlók miatt, a maszk miatt ( én még nem láttam errefelé, hogy ne hordták volna az emberek, pedig ez az egyik legfertőzöttebb megye ), a kamaszok miatt, azok miatt akik napfényre vágynak és jólesően élveznek 20 percet. Ez a szar, előbb, utóbb mindenkit megtalál. Hagyjuk már abba a mutogatást, unalmas.

Vádaskodásról: ha lehet valakit, az az UEFA, akinek be kellett ígérni a nézőket az elborult agyúnak..

Jajjjj, majd elfeledem : a szomszéd !!!!

7 éve ismerem (?), eddig tök normális volt, amióta vírus mizéria van, egyszerűen meghülyült. Ki nem dugja az orrát, de sehová sem....az ura vásárol be , pedig néha szerintem neki ez egy felüdülés lenne időnként.

Odáig fajult, hogy comcéd őrjöng és magában beszél amikor lemerészkedik a postaládákhoz, már mindenkivel összeveszett, mindenki hülye aki vásárol és aki egyáltalán utcára megy.

Ezt hosszasan taglalta Nekem az erkély szomszédságában, természetesen szigorúan maszkban.

Hallgattam egy darabig,aztán mondtam Neki: Mucika értelek, de neked már elborult az elméd, hogyan győzzelek meg arról, hogy húzzál le a Balcsi partra vizet bámulni, kacsát etetni, bent ülsz és rettegsz, a saját gyereked és unokád sem jöhet...

- Mi változna ha lemennék a partra?

- Csak annyi, hogy körbevesz a természet, ez idő alatt nem a négy falat bámulod és szívod dobozszám a cigit, veszekszel az embereddel, hanem picit elcsendesedne az elméd. Esélyt adnál annak, hogy megnyugodnál.

Menthetetlen az én szememben legalábbis.

Az a legdurvább, amikor belegondolsz: mennyi embert érint ez a mentális probléma. 

Biztosan nem elszigetelt eset(ek), mert balatoni bariné anyukája is meghülyült.(((

 

fobia.jpg

 

 

 Ps.: ami még történt az a "FÜGGELÉK " !!!!! ( előző blogban asszem, nem a covidosban ) ))))))