Volt egyszer egy...

...bla bla bla...masszív hosszú szünet az iskolákban. Nálam meg online szünet, max. felnéztem a fb-ra kitettem valami baromságot oszt' jó napot. 

 

Hahhh, nyáron jól tele'urták a Balatont, mert kevesebb Adria, több...

Senki nem volt beteg, hagyjuk.

Boldogan (?) vártam az iskolakezdést. Az első nap, amikor kuss volt a lakásban és nem ugráltattak 5 percenként, mert hiába a nyár, azért csak nem akaródzott emberek közé menni, így a tavaszi szünet étlemszerűen csúszott bele a nyáribaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Medveanyám.

Ja, nyár ! Volt augusztus havában azért jó, két hét szabit kivettem, ami alatt a kamránk feltöltésével szórakoztam, mit bántam én, hogy nem pihentem, de legalább gyerekek nem voltak  )))))

Csini lett a kamra, lecsó, csalamádé, befőttek, lekvárok, borzasztó értékek ahogyan elnézem az árakat. de olyan jó benézni, szeretem érzés, hogy kétkezi munkával, de mennyi kacarászással sorakoznak csinosan a polcokon.

Na meg aztán jött egy abszurd roham: kifestünk, bútorok cseréje..( még mindig tart ), de nagyon szép lett, vagy lesz.

Mancikadrága volt edzőtáborban, versenyeken, imádja a triatlont és a csapatot, edzőt, az egészet. ( ja, most voltam a Decathlonban, ugye évszakváltással a ruhákat is be kell újjítani, laza ötvenes..de magasról ejtem le, sportol, jól érzi magát )

Sajnálom magam időként, reggel 5-kor kelni, sütök pogácsát és egyebeket, közben kávé, keltem a gyereket: úszás, utána suli, háztartás, rohanok a kölyökért, lecke, fel Vp-be, futás vagy bicaj, este hazaesek, a gyerek meg mittudoménhonnan szedett energiával, tartósan visszabeszél, eriggyé má' zuhanyozni és lőn tíz óra és újra csend. A gyereket nem sajnálom, mert élvezi :DDD

Aztán jött egy emilke: hogyaszongya, ballagásra, bankettre ennyi és annyi ...mijafacom???? 

Bakker a Kamaszom..mikor telt el ez az idő és hol voltam..? - és miért nem tanul????? A büdös kölyök, így is négyes átlaggal viháncol.

Eltelt az iskolakezdésből boldog két hét...és jött a telefon: jöjjön a gyerekért, mert 37,5 és..majdnem fejreálltam a kocsival, úgy rohantam, közben -tudom,nem szabad,- telefon a háziorvosnak etc..közli amit kell..

Mancikadrága karanténban, na bassza meg, figyeld a gyereket, nem, nem kell teszt, a másik gyerek mehet suliba, nem Te nem vagy karanténban....MI VAN ??????

Hátulról mellbe, de próbáltam értelmes beszélgetést folytatni ezzel és azzal - ki tudja ki olvassa, hála kormányunknak kissé paranoid lettem ez ügyben- na mindegy, szóval kiderült EZ a protokoll, nincs teszt és valós karantén, csak abban az esetben, ha már láztól fetreng, amúgy nem viheted háziorvoshoz...

Hogyazamegmerevedett....

Köszönet az összes Szentnek, hogy nem lett semmi baja -bár az első 3 napban fájt a feje-, de 10 nap az ..rengeteg lecke.

 

Naaaa, most már okosabbak lettünk online mifenében, Tanerő felkeresése, az Ő vázlatát kérném. Megdöbbenés a válaszon: jaj de jó Anyuka, mert a tankönyv nem jó, még így senki sem kérte..

Gyereknek diktálás, értelmezés, Tanerőnek elküld, visszajelzés: tökéletes, ha ezt tudja is, akkor nem 5, hanem 6-os, de ugye azt nem lehet a Krétában ))) - dagadt a mellem a büszkeségtől.