Ne keresd..

...az irományaimat.

 

Nagyjából magamnak írom le saját olvasatra, vagy cikket teszek be amit érdekesnek találok -így mentem le, ne az én gépemen legyen mittudoménmennyi GB, mellesleg ha érdekelne valakit a statisztika:  nagyjából kétnaponta írom le a történéseket, gondolataimat. ( Időnként teszek kivételt. )

 

Nagyon nem online hónapok vannak mögöttem, mondjuk a reggel az kivételt képez, mert a kávém mellett olvasgatok.

 

Nagyon nem online napok, hetek jönnek.

( jajistenemittakarácsony )

 

Aztán meg ha olvasgatok, kacagok: micsoda muglik vannak a virtuáltérben, őrület.

 

Aztán meg kérdeznék is a mugliktól, ha már így online vagyunk...

 

Annyira kíváncsi lennék, arra, hogy mikor beszélgettél egy jót hajnalig, mikor tettél meg 3 km-t azért, hogy az illetőnek, aki kedves a szívednek, részese legyél az örömének, sikereinek, bánatának vagy csak szimplán és egyszerűen mert hiányzik...

 

Mennyi energiát fektetsz be könyvek olvasására, vagy egy jó kis kacagtató sorozat részére, ami a napi gondokat csak 40 percre is, de feledtetik..sorolhatnám, de biztos jobban érezné magát lefekvés előtt, aminek folyománya, hogy jól alszik az ember lánya/fia és másnap nem beszél hülyeségeket kialvatlanul..

 

Miért jó ha folyamatosan csak és kizárólag negatív burkot teremtenek az emberek maguk körül, csak mérgezik magukat. -erre azért nem legyintek megvetően, mert a környezetük ezt megsínyli és ők is szopnak.

 

Na mindegy ez nem az én dolgom. Ezért kéretik is költőinek tekinteni a kérdéseket..

 

Az viszont azén dolgom, hogy megpróbáljak ma estig kitartani, mert még most is álmos vagyok a hétvégi nemalvástól ))))

 

Aki csak teheti szerezze be a Beugró című játékot, mert játszani jó )))

 

Fantasztikusan lehet eltölteni több órát és garantált a nevetés ))) -legközelebb Activity a soros, netán mindkettő ))

 

 Ezt meg a facebookon találtam, szerintem vicces :D 

 

images.jpg