Nem gondoltam volna...

.....hogy attól esem kétségbe, hogy a gyerekeim ebben az országban fognak felnőni.

 

Ma egy gyalázatos törvény lépett életbe. Ami a legsötétebb időkre emlékeztet, amit ugyan én nem éltem meg, csak a felmenőim, de Őket már nem kérdezhetem ((((

 ( tegnap íródott, de valamiért nem tudtam láthatóvá tenni, hmm... )

 

Mi történik itt???

 

Kérdezik, miért nem vonulnak utcára az emberek...hmmm...fortyogva a különböző fb fórumokon.

 

Létezik egy egyszerű magyarázat: depressziós és apátiás az ország, ki - kik ráznák fel az embereket ebből?

 

Mennyit nyomhatnak még le a torkunkon, aham, megvonjuk a vállunkat és holnap is felkel a nap.

 

Aki azt mondja, birka nép vagyunk, nos, hajlok arra, hogy igazat adjak.

 

Micsoda ámokfutás kezdődik..illetve tart már hosszú ideje és nem történik semmi, de hiszem, hogy csak rosszabb lesz és a kimeneteltől kiráz a hideg, hiszen a történelem ismétli önmagát.

 

Egyenlete is van: EU parlament pofánbassza vityát és a gennygombóc itthon tombolja ki magát, azért is megmutatom címmel...( most ezt leírtam, még szabad ? )

 

Itt egy videó, ami tragikus a maga nemében, már annak aki érti:

 

https://www.facebook.com/momentum.mozgalom/videos/291960438069695/

 

Egy kis külpolitika: egyre nagyobb a káosz, hadgyakorlatok sora, peti gyerek Ukrajnában beavatkozna.

..WTF ?????

 

Nem sorolom tovább, reggelig sem tudnám abbahagyni.

 

Mit temetünk most.

 

Magunkat és a Hazánkat.

 

" Legyen hü a nemzet önmagához; még mindent meg lehet menteni. Veszve csak azon nemzet lehet, a mely lemondott önmagáról."

Kossuth Lajos