Pletykás vénasszony..

..lenne Lady Whistledown ? ( nem kisebb nagyágyú, mint Julie Andrews  narrálja )

.....találgatja a Londoni Társaság elitje, ki a csuda lehet, aki táplálja mindennapjaikat a pletykalappal.

Igen.

Ez a Bridgerton család történetének egyik szála. 

Ám kiléte csak egészen a végén derül ki, ezt nagyon értékeltem, mert oly sok szálat mozgatott találgatásaival, ami végül formálta az eseményeket.

A fő kérdés a Társaság fejében: vajon mit ír majd róluk, és ugye mindenki a legjobb formáját akarja bedobni, így a döntéseiket nagyban befolyásolja a pletykalap.

Beleszerettem a sorozatba, nem tudom hogyan fogja az elsőt megugrani a többi Netflix által berendelt folytatás.

Julia Quinn 8 kötetes könyvsorozatára lettek figyelmesek, hála az égnek. Mivel 12 alkalommal "kapott rajta" a családom,hogy újra és újra nézem, hát ezt kaptam az egyik szülinapi könyvcsomagként ))))

Örülök, hogy elsőnek a sorozatot láttam, így a könyvben is viszem-olvasom azt a rendezői szálat, amely nem egészen korhű.

A Bridgertonok tüneményes karakterek, mindegyik szerethető és olyan régen olvastam / néztem hasonlót.

( Mondjuk Jane Austen Büszkeség és balítélet..., ebben a korban játszódik a történet, tán ezért. Ami különbözik tőle az a könnyedség )

Szereposztása zseniális, mindenki hozza a maximumot.

A zene Vitamin String Quartet briliánsa, csak jó idő elteltével veszed észre, hogy mai slágerek feldolgozását hallod a Londoni tánctermekben (pl. Billie Eilish, Ariana Grande, Katie Perry ,Maaron5 )

Nagyon jól működött az alkotógárda, 2020 nem a legfényesebb év volt és ezzel a könnyed, szerethető keverékkel picit feledtetni tudta a napi gondokat- talán ez a kulcsa a nagy sikernek, vagy pedig az, hogy ennyire  csicsergős és nem "véráztatta" filmet/sorozatot jó régen nem alkottak már.

Engem mindenesetre megvett kilóra ))))

Amíg nem jön a televíziós folytatás, addig kiolvasom a történetüket, most jobban is esik mint pl. Náray Zarah sorozata, vagy a Jo Nesbo könyvek.

( bár azok sem lebecsülendők )

Ahogyan elnézem, most aztán páran megugorhatnak a hulivudi képzeletbeli lépcsőn. Példának okáért az Alkonyat-trilógia ezt hozta magával.

Szóval, nézd meg vagy olvasd,

....ha szeretnél kikapcsolódni és valami balszerencse okán még nem botlottál bele )))

 

a-bridgerton-csalad.jpg

 

 

 Jó szórakozást hozzá )))