Csak úgy..

..mert online és az én blogom. Mondjuk ez a szociál média bűvköre, ha már nagyon cím kell.

Összevissza kavarognak bennem a gondolatok és érzések. Bár, lehet, hogy én vagyok a hüJJe és túl sokat filózom, de nem...már régóta a bögyömben van ez az érzés.

Adott egy csoport, csak nők a tagjai - tudom, ennyi nő összezárva )))))

Adott a téma, most csak kettőt említenék meg : a.) szakítsunk mert ez és ez a probléma / b.) apás szülés

Az a.) témára ezeknek a nőknek nevezett lényeknek, tisztelet a kivételnek egy válaszuk van: rúgd ki a pasit, ha netán azt tanácsolnád neki -mert ez egy segítő csoport lenne, vagymi- , hogy ne kapkodj, van lehetőség mást is kipróbálni, a "horda" rád támad, hogy te a pasi pártját fogod: aki egy here, semmirevaló,biztos kurvázik etc.

Mondják egy olyan személyről akit nem ismernek. ( Ugye említettem, csak női tagok, így egy szemszögből kéne, kiigazodni és tanácsot adni )

Elfelejtik, hogy tanácsot adni, úgy, hogy a kérdezőt SEM ismerjük, azért elég meredek dolog. Itt jön a belekotyogás kényszere, akinek van annyi iq-ja "lájtosra" veszi, de atyaisten, micsoda litániát tudnak kerekíteni belőle, a vége felé már olyanok jönnek elő, hogy kié a lakás, gyermekláthatás....atyavilág és amikor szólsz, hogy a posztoló ezekre nem tér ki, te vagy a hülye. ( Tudom, nem kéne, hogy érdekeljen )

A b.) téma: kész katasztrófa, ha ide bemásolnám, pfff, egy jó érzésű ember is megbotránkozna rajta, bizony volt akinek kellemetlen élménnyé fajult a történet és próbálta a kérdezőnek ezt az oldalt is megmutatni. ( Ennek például részese voltam, azt mertem írni, amelynek lényege ez: vigyázni kell vele, mert nem minden férfi alkalmas rá, elhidegülés is lehet a vége.)

Kész, lefőtt a kávé, mit képzelek én magamról, mert micsoda élménytől fosztanám meg az apát. A vicces az, hogy miközben téged szidnak, közben azért érkeznek a hozzászólások és mit ad Isten, leírja, nem is egy ember, hogy bizony náluk befuccsolt a kapcsolat emiatt, de ezekre b..nak, hanem szidnak téged tovább...LOL...

Nos, ezen poszt alatt minden nő-99%- boldog kapcsolatban él, vattacukor és csillámpónik. ( Nem tudom miért, de beleégnek a retinámba a "fontosabb szereplők" ) Jön a következő, ám szomorkásabb poszt és kivétel nélkül mindenki elvált vagy újrakezdett erős nő, aki bizony nem tűri még azt sem, hogy imádott ura egy büdös kérdést tegyen fel, mert ők megtanultak erősnek lenni, az előző g..ci után...

Egyszer egy éppen kiosztó hangulatában lévő és boldog családanya profilját megnéztem, hogy mégis milyen egy boldog anyuka, akit imádnak és tenyéren való hordozás ténye forog fenn...., kicsit ledöbbentem: gyerekről egy kép, kutyáról 3, selfiek: 33 saccperkábé és a lényeg: egyetlen közös fotó sincs, de még külön sem. Pedig nem zárt volt a profil. ( a nőn is ledöbbentem, elég nagy arccal volt,gondoltam, biztosan kellemes külsejű és nincs probléma a küllemével, hát hagyjuk szerintem :D -amolyan Maunika sóból szakadt :D )

Hölgyikének megjegyeztem, hogy ha Te boldog vagy és gigalájk, a párodról miért nincs kép, vagy egy közös, vagy családi..? A válasza hót' egyszerű: "semmi közöm" -igaza van-, valamint ő "nem mutogatja a párját és vegyem tudomásul, hogy meg van jelölve a lapján a kapcsolata, hogy házas.Mi kell még ennél több." -igazad van arany bogaram, valóban hiteles vagy és boldog. 

Hűűűű Bammmeg, esküszöm, az összes szingli pasinak megmutatnám: ILYENEK vagyunk valójában - tisztelet a bátraknak, akik a hordával szembe mernek menni.

Szóval ez lenne a szociál média, nade ez még mind semmi és ezt figyi: eltelik x nap , netán hét, jön az újabb poszt: köszi csajok elváltam, igazatok volt, a gyerekek majd megszokják...

Vadidegen emberekre hallgatnak !!! Tényleg ekkora varázsa van az anonimitásnak az interneten, valóban ennyire fontos vadidegen embereknek véleménye, csak azért mert 100 nőből 80 azt mondja, nincs önálló gondolata, nincs egy normális barátja- akivel ezt megbeszélhetné és nem adva teret ekkora nyilvánosságnak, vagy csak egyszerűen azért írja, mert jólesik neki hallgatni a pittyegéseket...vállvonogatás.

Maaargit, nooooormális?

Veszett nők...

Jaj, majdnem elfelejtettem, a legjobb érv amit hallottam: de én szebb vagyok ! - fetrengve röhögő szmájlik tömkelege...ahol a szebbik néni féltékeny volt, a párja alkalmazottjára, konkrétan hangosan nevettem a monitor előtt, olyan kommentek érkeztek, hogy :

- ki kell rúgni, vegyen fel pasit

-olvass a vonzás törvényéről

- önértékelési zavarod van

- foglald el magad fitnesz,legyél harmatos és ragyogó, ha nem válik be, fel a fejjel...

áááá...kész.. :DDDD

 

lead_800x600.jpg