Süti...

....a és nagybetűvel A "bakmakka". 

Ő a világmindenség közepe, nem lehet nem szeretni.

Családunkba való kerülése, úgymond körülményes volt, mivel nem tudom kik olvassák........ ehh mindegy, előbb vagy utóbb kiderül. ( Bassza meg ez a tapasztalat )

Eleje: Enikő és én nagyon szerettünk volna egy macsekot, már 3 éves téma volt a családban.

( Balázs kedvéért a rövidebb verza jön:D )

Élet: Jóbarátnak van egy világrossza makkája ( konkrétan mindenki babája..), akikből hullanak a csudaszép kismakkák, nos a Süti pont tavaszra lett "leválasztható" korú. Addig is körmönfontan kerestük a megoldást, hogyan is legyen a MI makkánk. Kitaláltuk.Haditerv:beszervez, jó Ő elég hülye bevállalja. Király.

Kivitelezés: A Jóbarát haverja, nevezzük Nyíz-nek ( LOL ) odajött motorral az uszoda elé, ahová a kislányom jár.

( Neki nem beszélhettem a tervről, mert féltem, hogy nagyon fogja várni és elszólja magát.)

Jóbarát megjelent kismakkával -neme ekkor még ismeretlen. Átadta a Nyíz-nek, aki baromi hitelesen mutatott motoros bőrszerkóban, mint aki éppen arra jár -fetrengve röhögő szmájli- . 

Nyíz megvárta amíg Enikő és jómagam kijöttünk az uszodából, terv szerint lázasan kerestem a semmit a táskában -ezzel hagytam időt, hogy odajöhessen hozzánk.

Odalépett a csepp makkával a kezében és elhadarta a szöveget, hogy ő épp erre járt és nyávogott, a fáról mentette meg és nem tudja magával vinni, mert kutyája van és most motorral is van, hazaviszitek?

Enikő szemében, arcán zavarodottság volt. ( Szerintem nem hitte el, hogy ez velünk történik )

Persze, hogy hazavisszük, igaz Enci? -itt már toporgott a gyerek és könnyek folytak az arcán.

Amint kimondtam, már nyomta is a kezembe és sietve távozott, mire felnéztem már nem volt ott, csak a motor hangját hallottam.

No, akkor a "talált" makkával irány a drágaságok boltja a Fressnapsz ( így nem számít hirdetésnek ). Ám szerezni kellett egy dobozt, mert dobozzal együtt talált macska nem hiteles. Encikém beszaladt a cukrászdába, ahol Tőle is elolvadtak, ahogyan elhadarta, hogy találtunk egy kiscicát és doboz kéne és..és..és..kijöttek a lányok a cukiból, egy tortás dobozzal a kezükben, ők is elolvadtak a jószágtól. ( Dagadt a mellem a büszkeségtől )

Éppen csak a szükséges dolgokat vettük meg, mert azért Apáddal ezt meg kell beszélni (próbáltam a szigorú következetes és mindent megbeszélő szülő szerepét eljátszani), időközben a barátnőmet a sírba kergettem a kérdésemmel: ugye meg fogja szeretni és nem küldi menhelyre /ez lenne Enci apja, aki élénk tiltakozást folytat mindenféle állat ellen a lakáson belül /

- Nem fogja, hidd el megszereti, ha meg nem akkor megverjük. - és Ő lett Enikő keresztanyja, mindig tudtam választani )))))

Aznap este természetesen azonnali hatállyal nem tudta magában tartani és viberen bevallottuk, hogy találtunk egy kiscicát. Jó jelnek vettük, hogy az első kérdése az volt: fiú vagy lány? és mutasd...aha, jó...na de mi a neve?

Enikő sorolta a hagyományos cicaneveket, a fiam rávágta, hogy legyen Süti -mivel egy tortás dobozban hoztuk haza. Végül is tök logikus.

Voltam már párszor izzasztó helyzetekben, de legördült a hátamról 8 liter víz.

Természetesen mindezt hétfői nap kellett "véletlenülmegtalálni", hogy Apukának legyen ideje feldolgozni csütörtökig, mert azt Ő is ugyanúgy tudta, ahogyan én is: ránéz Enire és vége.

Nem tudja azt mondani, hogy nem.

A másik, hogy olyan gyönyörű a kiscica, hogy csak egy barom nem szeret bele elsőre.

( Megjegyzem: szinte biztosan tudom, hogy tudja, hogy nem talált makka.)

 

Befejezés:  Nos Apuka annyira megutálta a macskát, hogy a Sütinek nem lidliskaját vesz, hanem wiszkasz kaját, milyen máááá ez az alomtálca, puff kicserélte. Nehogymááá ezt az almot....és így tovább. 

Én csak mosolyogtam, mert a barinő megmondta, kis rohadékok ezek mind: behálózzák, előadják a cuki cicust, egyszóval tudják hol kell bevágódni. Így is lett )))

 Na, így lett nekünk egy Sütink, aki ha rosszalkodik és megpróbálunk következetes és szigorú állattartók lenni, akkor : Sütemény- picit emelt hanggal.

18671223_1016619515142100_5730074756409612656_n.jpg

 

 ...és még lesznek Sütis bejegyzések )